Корисний матеріал від OPEN ROOM

Як організувати день народження: ТОП 5 кроків, про які не можна забувати

День Народження – це особливе свято, від якого хочеться отримати заряд яскравих емоцій та приємних спогадів. Але іноді цей радісний захід затьмарюється необхідністю витрачати багато часу на організацію/приготування їжі/прибирання та інші, не зовсім цікаві справи. Щоб уникнути рутини та отримати від вашого дня народження максимум задоволення, ми підготували для вас покроковий план з організації кращого дня народження, а також додали примітки, як OPEN ROOM може вам допомогти.
Оберіть місце

Першим кроком у організації свята є вибір місця. Можна забронювати столик у ресторані чи кафе, зняти квартиру для вечірки чи зробити її вдома, відсвяткувати на природі чи у нічному клубі. Є ще й оренда на день народження спеціалізованого приміщення під такі заходи. Кожне таке місце має свої плюси та недоліки (докладніше читайте у статті "Де відсвяткувати день народження" у нашому блозі). Вибір залежатиме від ваших уподобань та кількості гостей. Наприклад, якщо ви віддаєте перевагу формату застілля, найкращим рішенням буде ресторан або кафе. Якщо ж ви полюбляєте галасливі вечірки, – хорошим вибором стане клуб або свято на природі (якщо погода дозволяє). А коли ви шукаєте щось середнє – найкращим рішенням буде зняти спеціалізоване лофт приміщення під вечірки і дні народження або антикафе.

OPEN ROOM передбачає комбінований формат для днів народжень. У нас популярний формат фуршету з активним та веселим проведенням часу. На всіх майданчиках передбачені великі столи та дивани, барна стійка та безліч розваг (музика, світлові прилади, караоке, приставки з активними іграми для компанії, настільні ігри та ін.). Поки частина гостей віддає перевагу приємній розмові за столом, друга частина може танцювати, співати та веселитися. Та й оренда приміщення на компанію може виявитися значно вигіднішою у перерахунку на одного гостя.
Запросіть гостей

Організовуючи день народження вам слід визначити скільки гостей буде і якому формату вечірок вони (і ви, звичайно) віддаєте перевагу. Від кількості гостей залежатиме і вибір місця. Погодьтеся, дивно запрошувати 40 осіб у ресторан, де ви сидітимете за великим столом, і спілкуватися між собою зможуть лише гості по сусідству. Та й компаніям молодих людей буде нудно весь час сидіти за столом.

OPEN ROOM пропонує кілька варіантів приміщень для різних компаній у Києві. У нас є затишна локація Golego для компаній на 15-20 осіб, спроектована так, щоб ніхто не нудьгував. Приміщення Sovsky вміщує вже до 25 гостей і дозволяє розділити частину із застіллям та інтерактивну зону (відмінно для дитячих днів народжень). А ось приміщення NAU має відразу дві кімнати для дня народження, де поміститься компанія до 40 гостей.
Визначтеся з меню

У місцях із власною кухнею все просто – є стандартне або банкетне меню, де можна вибрати страви з того, що пропонує заклад. Виходити варто з розрахунку 300-400г закусок і стільки ж основних страв на людину. Другий варіант – замовлення готової їжі. Піца, суші, доставка з інших закладів – найчастіший варіант для свята. Але ви також можете замовити кейтеринг під смакові уподобання. Їжу приготують, привезуть та зроблять сервірування до вашого приходу.

В OPEN ROOM немає власної кухні, але всі гості можуть замовляти та приносити з собою їжу та напої (що значно економніше, ніж ресторанне меню). Також ми працюємо з багатьма кейтерингами та беремо на себе весь організаційний процес. Ви вибираєте позиції з різноманітного меню (а ми можемо допомогти з вибором та кількістю) і до вашого приходу все вже буде готове.
Не забудьте про розваги

Щоб день народження запам'ятався і спогади були яскравими, барвистими та приємними, варто подумати як ви розважатиметеся і веселитиметеся. Придатних для дня народження варіантів безліч – танці, пісні під караоке, ігри (у тому числі і з ведучими, наприклад Мафія), та багато іншого. Головне, щоб вибір місця не накладав обмеження на ваше свято.

OPEN ROOM у цьому плані пропонує великий вибір послуг та форматів для розваг. У нас є мікрофони для караоке, музичне обладнання, місце під танцювальну зону, настільні ігри, VR, а також ігрові приставки з набором ігор саме під вечірки (наприклад у Just Dance відразу до 4 гостей можуть танцювати, змагаючись за місце найкращого танцівника, повторюючи рухи з екрану – виглядає дуже весело). А ще ми організуємо для вас ведучого чи аніматорів для дітей.
Прикрасьте своє свято

Святковий настрій – це насамперед посмішки ваших друзів та близьких. Але не варто забувати і про надання яскравих фарб місцю, де ви відзначаєте день народження.

В OPEN ROOM ми завжди раді допомогти вам із декором майданчика. Ви можете описати свої побажання або ми запропонуємо цікаві варіанти, як прикрасити майданчик. Можемо оформити фото-зону, надрукувати банери, прикрасити кульками та багато іншого. Вам не доведеться самостійно доставляти декор і витрачати час на його монтаж – до вашого приходу все буде готове. Залишиться лише насолоджуватися своїм святом.
Організація Дня народження може здатися досить складним процесом, де необхідно багато що передбачити і все врахувати. Але наслідуючи всього 5 основних кроків з цієї статті ви значно спростите собі роботу. А при виборі OPEN ROOM ми охоче допоможемо з організацією, відповімо на всі питання і підкажемо як зробити ваш день народження незабутнім.
Поради